Maisemaa

Maisemaa

keskiviikko 10. elokuuta 2011

Takapää kadoksissa...:D

Eilen oli tokotreenit. Aloitin treenit perinteisellä tavalla eli leikin hieman Neron kanssa, että tulee hyvä vire molemmille. Leikkimisen jälkeen tein hieman liioiteltuja käännöksiä vasemmalle niin että Nero joutui käyttämään takapäätään aina käännöksen aikana. Tällä tavalla saan Neron muistamaan takapään käytön. Seuraavaksi pystyinkin sitten harjoittelemaan seuraamista. Neron edistämistä koitan saada kuriin opettamalla sille malttia ja tarkkaavaisuutta. Silloin lun sanon seuraamiskäskyn, en lähdekään heti liikkeelle vaan odotan paikallani hetken ja lähden sitten hieman yllättäen liikkeelle. Neron pitää olla koko ajan tarkkaavainen ja seurata, että mitä minä teen ja milloin lähden. Tein muutamia luoksetuloja. Nämä luoksetulot on sellainen asia, josta aion kysyä Satu Taskisen koulutuksessa. Olisiko hänellä jotain keinoa parantaa luoksetuloja.
Lopun paikkamakuu meni Nerolla jälleen kerran aivan erinomaisesti. Se osaa olla aika nätisti paikallaan. Myös luoksepäästävyys meni melko hyvin.
Tokotreenien jälkeen ajelin kotiin ja koukkasin rinteiden juurelle tekemään makkarajäljen Duminalle. Hienosti tytteli kulki suoraa linjaa.
Olen nyt muutamana päivänä lueskellut Marinnen antamaa kirjasta siitä miten jälkeä opetetaan. Paljon on herännyt kysymyksiä, mutta paljon olen viisastunutkin. Ehkä minä olen ensi keväänä paljon viisaampi tässä jälkiasiassakin. Onneksi on vielä syksyä aikaa harjoitella Duminan kanssa ennen kuin tulee pysyvät lumet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti