Maisemaa

Maisemaa

perjantai 22. huhtikuuta 2011

Pitkäperjantai ei ole tylsä perjantai

Aamupäivä menikin pihahommia tehdessä, mutta piti sitten välillä tehdä tokotreeniäkin, kun tarvitsin taukoa haravointiin.
Kokeilin tänään yhtä niksiä, jonka meidän toko-ohjaaja antoi minulle kontaktinpitämiseen. Nakkipala suuhun ja "sylkäisen" palkan. Se oli Nerosta aika jännää ja se ottikin hienoja nakkikoppeja. :D Mielestäni tuokin neuvo on testaamisen arvoinen, koska ainakin koiran katse on suunnattu ohjaajaan melko tiiviisti.
Treenattiin taas ALO:n liikkeet läpi. Luoksetulossa Nero tulee sivulle melko hyvin ilman takalenkkiä, mutta tänään perusasento oli välillä vino. Palkkasin siis välillä ihan vaan kauniista perusasennostakin, että muistuu mieleen, missä se oikea paikka onkaan.
Maahanmeno on edelleen hidas, mutta minun pitää keskittyä siihen joku päivä taas paremmin. Olen tehnyt ihan pelkkiä yksinkertaisia maahanmenojakin niin että koira on minun edessä.
Liikkeestä seisominen ei ole edelleenkään jämäkkää, mutta onnistuneita pysähtymisiä on tullut useammin kuin aiemmin eli kai me kuitenkin edistytään.
Seuraaminen meni tänään yllättävänkin hyvin. Juoksuosiosta olen erityisen ylpeä, koska se oli jossain vaiheessa hankala edistämisen vuoksi. Tänään Nero meni hienosti sivulla ja kontaktissa.
Eli tämä päivä ei ole todellakaan PITKÄ perjantai, vaan vauhdikas ja touhuntäyteinen. Kelikin kun on vielä loistava, niin mikäs voisikaan olla paremmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti