Maisemaa

Maisemaa

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Nero 5 vuotta

5.5.2014 Nero täytti 5 vuotta ja sitähän piti tietysti juhlia asiaan kuuluvilla juhlallisuuksilla. Nerolle tehtiin täytekakku, jonka pohja oli tehty possun jauhelihasta ja kalkkunan jauhelihasta. Kakku kuorrutettiin rasvattomalla, laktoosittomalla luonnonjugurtilla. Kakku koristeltiin keitetyllä kananmunalla ja kivipiiralla. Ei ollut epäilystäkään etteikö kakku olisi maistunut. Nero tietysti tarjosi kakkua "siskolleen". :) Asiaan kuului myös lahjat. Nero sai valita minun kirpputorilaatikosta kaksi pehmolelua. Nero valitsi ensimmäisenä lampaan, koska jokaisella paimenkoiralla pitää olla oma lammas. Toiseksi Nero valitsi Nalle Puhin, koska Puhin filosofia on niin lähellä Neron omaa filosofiaa. :D Tietenkin "sisko" sai myös leikkiä uusilla leluilla.




Tässä on pakollinen syntymäpäiväposeeraus ennen kakun syöntiä.



Herkullinen synttärikakku



Nero ja lammas




Ja ihanaa ulkoilua metsässä




Nämä viisi vuotta Neron kanssa ovat olleet hienoja aikoja. Minä olen onnellinen, että Nero on juurikin minun koira. Se on minun  sielunkumppani, joka lukee minua kuin avointa kirjaa. Nero on tunteideni tulkki. Ehkä Nero ei ole aina ollut se helpoin koira, mutta en minäkään ole mikään helpoin ihminen. Nero on ehdottomasti minun koirani. Se nukkuu aamuisin yhtä pitkään kuin minä, ei poistu makuuhuoneesta ennen kuin minä poistun. Se seuraa minua kotiaskareissa. Se tunkee viereeni sohvalle kun olen poikki raskaan työpäivän jälkeen ja se lohduttaa nuolemalla naamaani kun suru painaa puserossa. Nero vaan tietää niin paljon enemmän kuin minä tajuankaan. Se on minulle rakas. <3
Toivottavasti saan viettää Neron kanssa vielä monet mukavat syntymäpäivät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti